Reservering

  • Is een late check in mogelijk?
Indien u bij het park aankomt wanneer de receptie gesloten is zorgen wij dat u alsnog naar binnen kunt en aan uw vakantie kunt beginnen. Aan de buitenkant van de lodges bevinden zich sleutelkastjes waar wij de sleutel voor u in zullen doen.
  • Hoe laat kan ik in- en uitchecken?
Inchecken kan vanaf 15:00 uur en uitchecken kan tot 10:00 uur.
  • Is een late check-out mogelijk
Momenteel kunnen wij onze gasten helaas geen late check-out aanbieden.
  • Mag ik huisdieren meenemen?
In verband met extra schoonmaakkosten rekenen wij een toeslag van €5,50 per hond per nacht met een maximum van één hond per lodge. Een tweede hond per lodge staan wij af en toe ook toe op aanvraag. U kunt hier voor een mail sturen naar frontoffice@mooitwentelodges.nl
  • Zijn er een kinderbed en kinderstoel aanwezig? Kan ik deze bijboeken?
Er staat niet standaard een kinderbed of kinderstoel in de accommodatie. Het is mogelijk om dit bij te boeken voor € 7 per dag per set. Hier is een kinderstoel en een kinderbedje bij inbegrepen.
  • Kan ik parkeren bij de accommodatie?
Er is een algemene parkeerplaats waar u uw auto kan parkeren.

Informatie over het park

  • Wat zijn de openingstijden van de receptie?
De receptie is van maandag tot en met zaterdag geopend van 09:00 tot 17:00 uur en op zondag van 10:00 tot 17:00 uur. Buiten kantoortijden zijn wij natuurlijk ook bereikbaar voor noodgevallen tijdens uw verblijf.
  • Wat zijn de faciliteiten van het park?
Bij Mooi Twente Lodges streven wij er naar om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. U kunt verschillende soorten fietsen huren waarvan u de elektrische fietsen zelfs aan uw eigen lodge kunt opladen. Indien u een elektrische auto heeft kunt u deze ook opladen op de parkeerplaats aan het begin van het park. Op de naastgelegen camping Landgoed Kattenbergse Hoeve zijn twee speeltuinen aanwezig voor kinderen met onder andere een airtrampoline. Op deze camping bevindt zich ook een zwembad en Bistro de Hoeve waar gasten van Mooi Twente Lodges gebruik van mogen maken om af te koelen of een hapje te eten. U kunt hier voor zowel lunch als diner terecht.  Mooi Twente Lodges biedt ook een ontbijtservice aan. Hierbij heeft u de keuze uit losse broodjes of een luxe, goed gevulde ontbijtmand voor € 14,50 p.p. (de inhoud van de ontbijtmand: Diverse croissantjes, Kaiserbroodjes, Beschuit, Verse hartige en zoete beleg, Gekookt ei, Sinaasappelsap, Fruitsalade, Hangop). Geef uw wens voor 15.00 uur door aan de receptie en dan wordt het ontbijt de volgende ochtend op de gewenste tijd bij u aan de lodge geleverd. Voor meer informatie over het huren van fietsen kunt u contact opnemen met reservations@mooitwentelodges.nl
  • Wat is de inventaris van de lodges?
De lodges zijn voorzien van opgemaakte bedden, badjassen en handdoeken. Mocht u meer handdoeken nodig hebben dan zijn deze kosteloos bij de receptie verkrijgbaar. De keuken is uitgerust met een oven/magnetron en vaatwasser. Verder is er een Nespresso koffiemachine (voor cups), een waterkoker en een complete keukeninventaris aanwezig. De lodges hebben twee badkamers waarvan één met een sauna en buiten is een jacuzzi tot uw beschikking. De lodges zijn niet voorzien van airconditioning.

Boeking

  • Hoe kan ik eenvoudig boeken?
U kunt uw accommodatie eenvoudig boeken via de website. Het is ook mogelijk om per telefoon of per e-mail een boeking te maken. Mocht u een speciale wens, voorkeur of eerst een optieboeking willen maken, kunt u contact met ons opnemen.
  • Kan ik mijn boeking annuleren?
Mocht u onverwacht uw vakantie annuleren, dan vragen wij u altijd om telefonisch contact met ons op te nemen. Wij raden u aan om zelf een annuleringsverzekering af te sluiten zodat u tegen de financiële tegenvallers van de annulering bent beschermd.
  • Kan ik mijn boeking wijzigen?
Voor kleine wijzigingen kunt u terecht in uw account met uw eigen persoonlijke inlog gegevens die u per e-mail heeft ontvangen bij het maken van de boeking. Voor andere wijzigingen kunt u contact met ons opnemen.
  • Zijn er kortingen mogelijk?
Eventuele kortingen worden altijd direct in de prijzen verdisconteerd. Voor speciale aanbiedingen raden wij u aan bij de aanbiedingen te kijken of u in te schrijven voor de nieuwsbrief.

Betalingen

  • Hoe kan ik de betaling voldoen?
Na het maken van uw boeking ontvangt u van ons een e-mail met inlog gegevens. Hiermee kunt u inloggen op onze website (rechtsboven bij ‘mijn omgeving’). Door in te loggen komt u in uw persoonlijke omgeving waar u uw reservering kunt bekijken en uw gegevens verder kunt aanvullen of wijzigen. Tevens kunt u hier ook de (aan)betaling voldoen via iDeal. Als u een betalingsherinnering heeft ontvangen van ons, of wanneer u het resterende bedrag wilt betalen, vragen wij u om opnieuw in te loggen met deze gegevens op onze website. Deze zijn verstuurd samen met uw boekingsbevestiging. U kunt dan in uw persoonlijke omgeving de betaling voldoen via iDeal. Bent u uw inloggegevens vergeten? Neemt u dan alstublieft contact met ons op. Indien het niet lukt te betalen via de online omgeving, kunt u ook een bankoverschrijving doen. U vindt onze bankgegevens bij ‘contact’. Graag verzoeken wij u in de beschrijving van de overschrijving uw boekingsnummer ter referentie te vermelden.
  • Wat zijn de betalingsvoorwaarden?
Bij een boeking ontvangt de boeker per mail een reserveringsbevestiging en factuur met een online betaallink. Voor een boeking die meer dan 84 dagen voor de aankomst wordt gemaakt, dient de aanbetaling van minimaal 30% van de huursom van de geboekte accommodatie, services, activiteiten en/of faciliteiten, direct na ontvangst van de bevestiging/factuur te worden betaald. Het restantbedrag dient op zijn laatst 35 dagen voor de aankomst te zijn overgemaakt. Indien binnen 35 dagen voor de aankomst wordt geboekt dan dient de factuursom, na ontvangst van de bevestiging/factuur, in 1 keer 100% per direct te worden betaald. Na betaling van het volledige factuurbedrag wordt de laatste bevestiging gestuurd. U kunt de betaling voldoen door gebruik te maken van uw persoonlijke log in gegevens die u per mail heeft ontvangen bij uw bevestiging. Als u inlogt, kunt u de betaling voldoen per iDeal of credit card. Zodra de aanbetaling is voldaan, zal de boeking officieel bevestigd worden en ontvangt u een factuur.
  • Wanneer moet ik betalen?
U krijgt direct na boeking online een factuur toegezonden. U dient de aanbetaling direct te voldoen, de restbetaling moeten wij 35 dagen voor uw aankomst op Mooi Twente Lodges ontvangen hebben.